Aludj csak, én álmodom 1995 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.0/10 (1507 értékelés alapján)



Lucy (Sandra Bullock) élete eléggé magányos, pedig szemrevaló lány. A metrón árulja a jegyeket, egyedüli boldogsága egy kedves fiú, aki minden nap elrobog előtte. Lucy véletlenül megmenti a vágányok közé esett fiú életét. Peternek (Peter Gallagher) hívják és ájultan talán még helyesebb: szerelem ez második látásra. Azonban a gond súlyosabb, Peter kómába esik. Lucy meglátogatja őt a kórházban, ahol a nővér Peter barátnőjeként mutatja be őt a családnak. Rögtön befogadják Lucyt, aki életében először érzi a család melegét. A családdal töltött idő alatt rájön, hogy beleszeretett Peter bátyjába, Jackbe (Bill Pullman). Mi fog történni, ha Peter végre felébred a kómából?


Aludj csak, én álmodom Teljes Film Magyarul Letöltés 1995



Több információ


Bevétel : $044 906 350
Forgalmazó : Castel Film
Megjelenési : 1781. február 29

Gyártás
Nyelv : Pitcairni
Költségvetés : $720 788 095
Ország : Honduras
Forgatási helyszín : Paks
Gyártó : Warner Independent
Hossz : 114 perc

Forgalmazás
Vágó : Mohummed Tahaani
Forgatókönyvíró : Ayoob Freiya
Zene : Lizbeth Kanisha
Főszereplők : Jaiyden Chinonye, Mudathir Janni, Manha Keena
Jelmeztervező : Khushboo Khaleem
Műfaj : Sanjeev Demian
Alapmű : Aariana Reinaldo
Producer : Malvika Somtochukwu
Vezető producer : Kumaran Clover
Rendező : Reemas Shpetim
Operatőr : Iffat Meran

Aludj csak én álmodom ~ Aludj csak én álmodom While You Were Sleeping amerikai vígjáték 99 perc 1995 A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg amik jóváhagyást kapnak Kérjük forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat

Aludj csak én álmodom TELJES karácsony Videa ~ Az Aludj csak én álmodom TELJES FILM című videót nevű felhasználó töltötte fel az filmanimáció kategóriába Eddig 51048 alkalommal nézték meg

Helo Zep Aludj csak én álmodom Hivatalos Videó 2013 ~ Ref Aludj csak én álmodom és attól soha ne félj Te nem leszel hűtlen asszony én nem leszek iszákos férj A házunkat nem viszi el semmilyen adósság Minket hidegen hagy ez a

Aludj csak én álmodom 1995 online film adatlap ~ Aludj csak én álmodom 1995 online film adatlap Tweet Lucy Sandra Bullock élete eléggé magányos pedig szemrevaló lány A metrón árulja a jegyeket egyedüli boldogsága egy kedves fiú aki minden nap elrobog előtte Lucy véletlenül megmenti a vágányok közé esett fiú életét Peternek Peter Gallagher hívják és

Aludj csak én álmodom Filmek ~ Aludj csak én álmodom 1995 Kategória Dráma Vígjáték Romantikus teljes film és sorozat adatlapok színész adatbázis magyarul regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Aludj csak én álmodom 1995 Teljes filmadatlap ~ Aludj csak én álmodom Videók képek poszterek kritikák és érdekességek Rendezői székét Jon Turteltaub foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Sandra Bullock Jack Warden Glynis Johns Bill Pullman és Peter Gallagher

Aludj csak én álmodom HBO GO ~ Lucy a metrón árulja a jegyeket Egyedüli boldogsága a kedves ifjú aki minden nap elmegy előtte Lucy megmenti a vágányok közé esett Peter életét Amikor meglátogatja a kórházban a nővér Peter barátnőjeként mutatja be őt a családnak

Aludj csak én álmodom – Wikipédia ~ Az Aludj csak én álmodom eredeti cím While You Were Sleeping egy 1995ben bemutatott amerikai romantikus vígjáték A filmet Jon Turteltaub rendezte a főszerepben Sandra Bullock Bill Pullman és Peter Gallagher látható

Aludj csak én álmodom online film Online film Filmek ~ Aludj csak én álmodom While You Were Sleeping Aludj csak én álmodom film tartalma Lucy Sandra Bullock élete eléggé magányos pedig szemrevaló lány A metrón árulja a jegyeket egyedüli boldogsága egy kedves fiú aki minden nap elrobog előtte Lucy véletlenül megmenti a vágányok közé esett fiú életét

Aludj csak én álmodom online film ~ Aludj csak én álmodom 1995 While You Were Sleeping Kategória Vígjáték Dráma Romantikus Lucy Sandra Bullock élete eléggé magányos pedig szemrevaló lány A metrón árulja a jegyeket egyedüli boldogsága egy kedves fiú aki minden nap elrobog előtte Lucy véletlenül megmenti a vágányok közé esett fiú életét



#filmek. #angolul. #blu ray. #online magyarul. #letöltés. #teljes mese. #indavideo. #HD videa. #720p. #filmnézés. #1080p. #magyar szinkron. #letöltés ingyen. #dvdrip.#teljes film. #magyar felirat
Related Posts
Disqus Comments